Sony Ericsson C510 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson C510 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sanitater 02-04-2011
Geschreven voor: Sony Ericsson C510 zilver

Het toestel nu 2,5 jaar in bezit, en vol op in gebruik gehad. Afgezien van de nodige beschadigingen aan de buitenkant werkt het toestel zonder problemen. Deze telefoon heeft mij nooit laten zitten tijdens deze 2,5 jaar tijd.

De telefoon is voorzien van alle nodige snufjes. Wellicht niet zo uitgebreid als de telefoons van tegenwoordig. Maar in principe kun je er alles mee.

Ook de knoppen op het toestel blijven na 2,5 jaar goed werken. Echt een prima toestel.

Radio en afspelen van het geluid gaat prima, zeker met de bijgeleverde headset! Foto's zijn scherp, maar niet te vergelijken met een normale fotocamera.

Samengevat echt een super toestel die ik iedereen aan zou raden. Het is een stevig toestel, en dit heeft zich in deze 2,5 jaar wel bewezen. Aanrader!

robinjo 05-11-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson C510 zilver

Ik heb deze gsm nu een paar maanden en ben bang dat het een maandag ochtend geval is.
Het ding is super traag.
Nieuwe software update heeft niets geholpen.
Heb ongelooflijk veel stof onder het scherm.
Zet zichzelf regelmatig uit en start dan weer even zo vrolijk weer op?????
Geluid is zozo.
Speaker optie is een lachertje.
Hij plaatst foto's all over the place in de telefoon.
soms kaart soms op de gsm zelf en dan nog in verschillende mappen.
Gsm is nu voor de 2de keer terug naar SE en hopelijk kunnen ze het oplossen.
Zoniet gaat het ding meteen de prullebak in en koop ik terug een Samsung.

albert020 15-09-2009

Paar maanden in bezit,

Ben zeer tevreden, heb overal een goede berijk, het geluid is goed, bel tune is ook goed geluid, en waar ik deze phone voor genomen heb is de bel & Stanby tijd, deze is echt super, ik bel redelijk vaak en best lang, dan nog kan ik 9 a 10 bellen voor dat hij weer aan de lader moet ;)

Weittie 21-07-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson C510 zilver

Had hiervoor een C902, maar die had 'liquid damage' en was niet meer te repareren.

Dus gekeken naar een nieuwe C902, supertoestel alleen vind ik de toetsen niet echt fijn voor het smsen. Dus daarom even gekeken naar de C510, het broertje van de C902. En ben helemaal blij met dit toestel. Hij is ietsje dikker dan de C902 maar dat is een voordeel met smsen.

Hele fijne toetsen, mooi helder scherm, mooie oplossing voor het lenskapje en inderdaad lekker snel menu. Alleen de belkwaliteit van de C902 is iets beter, die was kraakhelder, maar de C510 komt er dicht bij in de buurt.

Kortom veel en fijn toestel voor een goeie prijs..

Super Mario 29-06-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson C510 zilver

Na 4 jaar trouwe dienst heb ik met pijn in het hart afscheid genomen van mijn K750i. Super toestel - klein/licht/goeie camera en stevig – tig keer gevallen – nooit problemen
Maar er kwam helaas stof helemaal binnenin de fotolens. Camera geopereerd (helemaal uit elkaar - lenzen van binnen schoongemaakt) maar hij werd toch niet meer de oude.....

Dus op zoek naar vervanging. Voorwaarden: het moest weer een SE zijn (makkelijk met laders en accessoires) met een goeie camera en bluetooth A2DP. Verder gewoon bellen en SMS-en zonder poespas.

Dan kom je al snel uit op de C902 en de C510. Als je ze naast elkaar legt, zijn er kleine verschillen. De 902 is iets zwaarder, heeft een 5.0 tov een 3.2 camera en heeft een andere feel van toetsenbord. En de C902 is duurder.
De camera van beide wordt niet echt positief beoordeeld, maar mijn ervaring is intussen dat de C510 prima foto's maakt als je maar de moeite neemt om de mogelijkheden te leren kennen (en gebruiken uiteraard)

De C510 is een mooie GSM met een helder scherm en een heel duidelijke menustructuur. Toestelbord vraagt om “nagelbediening”, wat ikzelf prima vindt. Flinke verbetering t.o.v. de K750i: je kunt nu de contacten in je telefoonboek gewoon openen en bekijken (adresgegevens e.d.) In de K750i moest je dat via een omweg (bewerken) doen.
Synchroniseren met Outlook loopt vlot. Het installeren van SE PC Suite duurt een eeuwigheid. MyPhoneExplorer werkt net zo makkelijk en installeert supersnel.

Tip1: altijd eerst de firmware updaten voordat je de telefoon in gebruik neemt. Scheelt het maken en terugzetten van een backup.
Tip2: batterijdeksel openmaken is bijna niet te doen volgens de instructie uit het boekje. Eerst je nagels o.i.d. tussen de batterijdeksel en de zijkant van de GSM doorhalen! Dan schuift de deksel zo open.

Degelijkheid nog niet getest (nog niet laten vallen ), maar camera voelt solide aan.

A2DP werkt prima samen met de autostereo. Als je instapt, vindt de stereo de C510 en gaat verder met afspelen waar ie gebleven was. Met een 4G kaartje erin dus vele uren muziek bij de hand.

Alles bij elkaar een prima opvolger van de K750i.

Barend46 29-06-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson C510 zilver

Ik heb hem ook, geweldig toestel! Net de nieuwe software geupdate, en daar wordt ie alleen maar beter van. Ik ind het een aanrader, leuke camera, mooi dun en licht, ziet er strak uit, en het menu loopt lekker snel.

Koopje!

Super-M 11-05-2009

Hallo,

Ik deze mobiel nu een paar weken en hij werkt fantastiesch, nog geen enkel probleem gehad. Sommige i-net sites beweren dat het scherm krasvrij is; dat is ie niet !Ook toen ik hem bij smartphoneshop.nl kocht dacht/hoopte ik een zwarte te krijgen. Hij is ZILVER !
Voor de rest echt super-mobiel voor een goeie prijs.Ik ben erg onder de indruk van de camera en geluidskwalitijd !

decimel 08-05-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson C510 zilver

Een hele mooie strakke telefoon met goed geluid en scherpe foto's. Heb 'm pas net en ben nog heel benieuwd naar de batterij, maar bij mijn vorige SE (890i) had ik niks te klagen en deze heeft zelfs nog betere specs...

Goeiegozer 30-04-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson C510 zilver

Wat een mobiel! Ik vind hem super mooi en hij maakt ook heeele goede foto's, geluidskwaliteit is ook heel goed. Ik heb er een 4gb mobile ultra M2 kaartje erin en die werkt ook heel goed met de mobiel. En inderdaad een heel helder en groot scherm. Echt een aanrader!!

Kees1223421 27-04-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson C510 zilver

Zoals je kan verwachten van Sony Ericsson is het een kwalitatief goede telefoon.

Waarom dit toestel kopen:
- Goedkoop
- Alle basis features aanwezig en veel leuke extra gimmicks (google maps, Track ID etc)
- Surfen gaat prima en snel (HSDPA)!
- Camera is goed, mits voldoende licht.
- Groot scherm.
- Mooi zakelijk uiterlijk.

Vreemd genoeg heeft mijn toestel (t-mobile branded) geen threaded sms optie, ook na firmware update niet. Beetje spijtig en vreemd.

RC2000 07-04-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson C510 zilver

Ik heb deze mooie telefoon een paar dagen in het bezit. Hij ziet er erg degeijk uit en het schuifkapje voor de camera is goed.
Scherm is helder. Eerste foto's heb ik al mee kunnen maken en deze zijn erg mooi voor een 3.2 megapixel camera. In het donker (met flits) wordt een foto alleen mooi als je iets/iemand van erg dichtbij maakt anders heeft het geen zin. Over het geluid ben ik het meeste tevreden over. Deze is scherp en kan erg hard gaan. Maar ...
De vierpuntstoets voor het scrollen naar beneden heeft het soort van begeven. Hierover heb ik contact opgenomen met de telefoonzaak. Ik vind het erg jammer en hoop dat het een fabrieksfoutje is.
Verder geef ik de voldoende een dikke 9, kijkend naar prijs/kwaliteit.
De degelijkheid geef ik een 7, aangezien die vierpunttoets naar beneden het niet zo goed meer doet.

ruben64 07-04-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson C510 zilver

ik heb de c510 nu een week en ben erg tevreden over de accu gaat bijna 5 a6 dagen mee met normaal gebruik ik doe geen internetten of spelletjes op me mobiel dus dat bespaard weer stroom.
Wat ik met wel afvraag en waar ik nog niet uit ben of het kan is dat er 2 letjes opzitten en of je deze kunt gebruiken als zaklamp wel met het uitschijven van de lenscover natuurlijk.
Iets wat bij me oude k550i wel kon. En wat ik regelmatig gebruikte.

voor de rest is deze telfoon een echt aanrader.
Voor als je gewoon wilt bellen en smsen met een telfoon.

ruben